تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/01/01 - 10:06
کد خبر: 499653

در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنامه دانشجویان ایران مطرح شد؛

کولانی: دیدار رمضانی رهبر انقلاب با دانشجویان از مهمترین دیدارها است/ جنبش دانشجویی باید به دنبال تبیین مسائل تمدن نوین اسلامی باشد

کولانی: دیدار رمضانی رهبر انقلاب با دانشجویان از مهمترین دیدارها است/ جنبش دانشجویی باید به دنبال تبیین مسائل تمدن نوین اسلامی باشد

باتوجه به نزدیکی دیدار رمضانی رهبر انقلاب با دانشجویان در این گزارش میزبان «امیرمحمد کولانی، دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان» هستیم تا ضمن بررسی اهمیت این دیدارها بپردازیم.  

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هرساله بر اساس سنتی آشنا با فرارسیدن ماه مبارک رمضان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

 این جلسه که از مهمترین رویدادهای دانشجویی محسوب می‌شود همواره از اثرگذارترین جلسات تعاملی است که پیام‌های مهمی را تبادل و خط و مشی جنبش دانشجویی مسلمان را تعیین می‌کند، بی‌گمان فرصت گفت‌وگو با رهبر انقلاب برای دانشجویان فرصتی استثنایی و مهم محسوب می‌شود از همین رو خبرنامه دانشجویان ایران، قصد دارد تا در سلسله گزارشات خود به ابعاد مختلف این دیدارها بپردازد.

 بطور ویژه باتوجه به نزدیکی این دیدار در این گزارش میزبان «امیرمحمد کولانی، دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان» هستیم تا ضمن بررسی اهمیت این دیدارها به مطالبات دانشجویی در دیدار پیش‌رو و دغدغه‌ها بپردازیم.  

کولانی در پاسخ به این سوال که (دیدارهای رمضانی رهبر انقلاب با دانشجویان از چه اهمیتی برخوردار است؟) گفت: رهبر انقلاب سالیان و نزدیک به دو دهه است که برگزار می‌شود و اتفاقا جز دیدارهایی است که ایشان تاکید به برگزاری آن دارند، حتی در ایام کرونا نیز این دیدارها متوقف نشد. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر می‌بینید: 

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان در پاسخ به این سوال که (به نظر شما تشکل‌های دانشجویی در دیدار پیش‌رو به چه نکاتی بهتر است بپردازند؟) گفت: بنظر می‌رسد موضوعی که در محضر ایشان بهتر است توسط تشکل‌های دانشجویی مطرح شود مسائل حول موضوع نظام تمدنی اسلامی است. جزئیات بیشتر را در فیلم زیر می‌بینید: 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top